Головна Перелік адміністративних послуг Програми Запобігання корупції Взаємодія із громадськістю Фотогалерея Учасникам АТО та членам їх сімей Добровільне об'єднання громад

Управління Пенсійного фонду України у Веселинівському районі Миколаївської області інформує

  ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКІВ АТО
Формат: PDF | Добавлен: 07/12/2017 15:51:01
138Kb Скачать скачать
  До уваги внутрішньо переміщених осіб!
Формат: PDF | Добавлен: 07/12/2017 15:53:17
80Kb Скачать скачать
  З 2018 РОКУ «КУПИТИ» СТРАХОВИЙ СТАЖ БУДЕ УДВІЧІ ДОРОЖЧЕ
Формат: DOC | Добавлен: 22/11/2017 11:31:56
31Kb Скачать скачать
  До відома нотаріусів
Формат: DOC | Добавлен: 08/11/2017 15:37:07
26Kb Скачать скачать

 Легалізація заробітної плати –запорука майбутньої пенсії

          Сьогодні легально сплачена заробітна плата має вирішальне значення і значний вплив на наповнення бюджетів соціальних фондів, а отже – на соціальну сферу держави та поліпшення добробуту населення. У нинішніх кризових умовах актуальною темою є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати.

           Фахівці Вознесенського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області входять до складу робочих груп з питань легалізації діяльності суб'єктів господарювання, легалізації найманої праці та заробітної плати по місту Вознесенську, Вознесенському, Веселинівському, Доманівському, Братському районах. При обстежені суб’єктів господарювання встановлено, що далеко не всі приватні підприємці прагнуть оформити трудовий договір зі своїм найманим працівником належним чином. А між тим, оформлення трудових відносин у законодавчо встановленому порядку, офіційне отримання заробітної плати – це державний захист від незаконного звільнення, безпечні умови праці, гарантоване право на відпочинок, своєчасно виплачена легальна заробітна плата, страховий стаж та можливість при досягненні пенсійного віку мати гідне пенсійне забезпечення.

            Звертаємося до керівників підприємств та приватних підприємців - проявіть свою громадянську позицію і легалізуйте реальну заробітну плату своїх працівників, не позбавляйте їх  належного захисту на випадок непрацездатності та не прирікайте на мізерну пенсію.

Заступник начальника

фінансово – економічного відділу

Вознесенського ОУ ПФУ

Колонтай В.

 

Про роботу зі зверненнями громадян в  Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України  Миколаївської області

   Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».  

  Протягом 9 місяців 2017 року до управління звернулися 254 громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 57. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилася на 55 одиниць.

 На особистих  прийомах керівництвом прийнято 97 громадян. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно або надано вичерпні розяснення.  

В поточному році з метою упередження  зростання кількості звернень громадян в управлінні здійснено 66 виїзних прийомів громадян в населені  пункти за місцем проживання та роботи, на яких прийнято 100 оcіб. Проведення  таких заходів створює умови для  підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав громадянам, які потребують соціального захисту і підтримки.

       Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що  надійшли   до управління свідчить, що 83 відсотка стосується питань призначення та перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого

пенсійного законодавства і 17 відсотків – інші питання.

          За телефонами "гарячих ліній" протягом  9 місяців 2017 року отримали консультації та розяснення 206 громадян.

          Для належного прийому громадян облаштовано чотири громадські приймальні, які працюють за принципом «єдиного вікна» і до яких протягом звітного періоду звернулося 16 314 громадян. У новостворених територіальних  об’єднаних громадах створено 6 пунктів обслуговування громадян до яких  за звітний період звернулося 233 громадянина. 

Також обслуговування громадян здійснюється через  веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Кількість користувачів зареєстрованих в управлінні складає 3571.

            З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.    

               В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, здійснюється систематична та послідовна робота з інформування  громадськості про важливі зміни у  процесі становлення пенсійної системи в державі,  роз’яснення пенсійного законодавства. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи знаходиться на постійному контролі у начальника управління.

 

Начальник Вознесенського відділу з

обслуговування громадян  Вознесенського

 

ОУ ПФУ С. Хобер

Співпрацюємо з органами влади з метою збільшення надходжень до бюджету Пенсійного фонду

            Критерієм оцінки роботи Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області є своєчасна, стабільна та у повному обсязі виплата пенсій пенсіонерам м. Вознесенська, Вознесенського, Доманівського, Веселинівського та Братського районів. Щоб забезпечити виплату, працівники Фонду повсякденно співпрацюють з органами влади та контролюючими органами з питань наповнення бюджету Фонду   власними доходами.

           Завдяки проведеній роботі за 9 місяців 2017 року вдалося мобілізувати власних доходів до бюджету Пенсійного фонду на 14 % більше, ніж за відповідний період 2016 року. Цьому сприяла безпосередня робота з платниками щодо сплати поточних зобов’язань, опрацювання боргу у судовому порядку, взаємодія з органами державної виконавчої служби з питань стягнення заборгованості з боржників, які добровільно не перераховують платежі до бюджету Фонду, заслуховування керівників підприємств-боржників на засіданнях комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій, соціальних виплат та ін.  

          Основну увагу приділено роботі, спрямованій на соціальний захист майбутніх пенсіонерів, а нині працюючих офіційно чи нелегально. З цією метою та для виявлення ознак тінізації заробітної плати та зайнятості проводиться кропітка робота, щодо аналізу звітності страхувальників на предмет виявлення тих, які нараховують зарплату найманим працівникам менше мінімального розміру.  Результати таких аналізів подаються до органів влади та контролюючих органів для вжиття ними заходів у межах чинного законодавства, а саме до органів місцевого самоврядування з початку року передано матеріали щодо 394 роботодавців, соціальних партнерів по 191 суб’єкту господарювання.

          За надісланими матеріалами на засіданнях робочих груп з питань легалізації виплати зарплати та детінізації зайнятості заслухано 81 роботодавця, які нараховують зарплату найманим працівникам менше мінімального рівня.

           З метою донесення до населення районів негативних наслідків нелегальної зайнятості, вимог законодавства щодо залежності страхового стажу від сплати страхових внесків у розмірі не меншому за мінімальний, працівниками управління проведено 433 зустрічі з трудовими колективами, надруковано 5 статей у  пресі, розміщено 55 інформацій на веб-ресурсах, проведено 6 флешмобів, розповсюджено понад 712 буклетів та листівок, проведено 11 зустрічей зі студентською та учнівською молоддю, а також 13 зустрічей з безробітними у центрах зайнятості. Низку заходів проведено також на територіях торгівельних точок, на ринках  м. Вознесенська та районних центрів.

         

Вознесенське об’єднане

управління ПФУ Миколаївської області

 Про виплату пенсій!

          Вознесенське об’єднане управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області інформує, що виплата пенсій проводиться з 4 по 25 числа щомісяця відповідно до ст. 47 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

         Потреба в коштах на забезпечення виплати пенсій та грошових допомог по місту Вознесенську, Вознесенському, Веселинівському, Доманівському, Братському районах у вересні становить 59386,4 тис.гривень.
         Станом на 5 вересня поточного року профінансована потреба в сумі 4541,0 тис.гривень, або 8 відсотків.

 Вознесенське об’єднане

управління ПФУ Миколаївської області

  Переваги сплати єдиного внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску

З 01 січня 2017 року фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та віднесені до першої групи платників єдиного податку, зобов’язані сплатити єдиний внесок за місяць у сумі не менше 0,5 мінімального страхового внеску. Відповідні періоди здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу зараховуються пропорційно до сплаченого єдиного внеску тобто, у разі сплати єдиного внеску за місяць у сумі 352 грн. (0,5 мінімального  страхового внеску) страховий стаж буде зараховано пропорційно і в подальшому  вплине  на визначення права на пенсію за віком та її розмір.

Звертаємо увагу, що для зарахування періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, як повних місяців, необхідно сплатити за місяць єдиний внесок в  сумі не  меншій,  ніж  мінімальний  страховий  внесок  ( на сьогодні 704,00 грн.).

                                                                             Вознесенське  об'єднане управління

                                                                           Пенсійного фонду України

                                                                          Миколаївської області

 

 

            Щодо стану наповнення бюджету Фонду.

 

           За січень-серпень 2017 року до бюджету Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України  в  Миколаївській області  надійшло власних доходів у сумі 137401,4 тис.грн., що на 33,4% або на 34,6 тис.грн. більше надходжень січня - серпень  2016 року. Коштів, адміністрування яких здійснює  управління, надійшло в сумі 765,03 тис.грн., що становить 115% до плану, що на 95,0 тис.грн. ( або на 14%) більше надходжень відповідного періоду 2016 року.

           З метою здійснення своєчасних виплат пенсіонерам міста Вознесенська, Вознесенського, Веселинівського, Доманівського, Братського районів та захисту прав застрахованих осіб, управлінням  вживаються заходи для забезпечення надходжень власних доходів до бюджету Фонду, які спрямовані на роботу з платниками щодо сплати поточних зобов’язань, погашення заборгованості з платежів та інформування органів влади і контролюючих органів щодо мінімізації роботодавцями заробітної плати найманим працівникам.

          Завдяки проведеній роботі у співпраці з органами влади, соціальними партнерами та територіальними органами Державної виконавчої служби вдалося досягти скорочення заборгованості зі сплати страхових внесків порівняно з початком року на 84,6 тис. грн. ( 9,9 %).

            Колонтай В.Б. заступник начальника

фінансово-економічного відділу

Вознесенського ОУ ПФУ

в Миколаївській області

 ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

         До Веселинівського  відділу з обслуговування громадян Вознесенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області  надійшли нові пенсійні посвідчення, замовлені у липні, серпні 2017 року. Просимо громадян, які замовляли пенсійні посвідчення  терміново отримати свій документ.

       Консультацію про наявність пенсійного посвідчення можна отримати за телефоном 2-28-19 , 2-11-60.

       Для отримання пенсійного посвідчення необхідно мати при собі паспорт. 

  ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛИЦІ 5 ДОДАТКУ 4 (ЗВІТ — ЄСВ)
Формат: DOC | Добавлен: 27/07/2017 15:59:27
25Kb Скачать скачать
  НАЙЗРУЧНІШІ МОЖЛИВОСТІ ПОРТАЛУ
Формат: DOC | Добавлен: 17/07/2017 16:18:15
36Kb Скачать скачать
  Про роботу управління за 1 півріччя 2017 року
Формат: DOC | Добавлен: 13/07/2017 08:09:33
155Kb Скачать скачать

 Виправляємо помилки у звітності правильно

 Вознесенське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області нагадує, що помилки у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (додаток 4 до Порядку № 454) бувають двох видів:

1.      Помилки, які не стосуються грошових показників, а саме:

-         неправильно зазначено реквізити роботодавця;

-         помилки персональних даних працівників;

-         неправильно зазначено або взагалі не зазначено відомості про прийняття/звільнення працівників або декретну відпустку, відпустку по догляду за дитиною до трьох/шести років, кількість днів трудових відносин і т. ін.

2.      Помилки в грошових показниках:

-         у базі нарахування ЄВ;

-         у додаткові базі нарахування ЄВ;

-         у розрахованих сумах утриманого (до 01.01.2016) і нарахованого ЄВ;

-         донарахування або зменшення нарахування доходу чи ЄВ за минулі періоди.

            Якщо помилки у звіті Додаток 4 виявлено, коли строк подання звіту не минув, то до закінчення строку страхувальник має право повторно сформувати і подати звіт - останній поданий звіт вважатиметься чинним. Але слід пам’ятати: не можна подавати тільки окремі таблиці з виправленими даними за поточний звітний період, тоді весь звіт вважатиметься не поданим.

            Якщо ж строк подання звіту минув, виправлення проводиться в залежності від виду помилки.

Виправлення персональних даних працівників чи роботодавця. Помилки в персональних даних можуть вплинути на страховий стаж і розмір майбутньої пенсії  працівника, тому їх важливо виправляти. У таблицях 5, 6 або 7 Додатку 4 можуть бути допущені помилки в персональних даних, наприклад у таких:

-         громадянин України;

-         код за ЄДРПОУ або податковий номер страхувальника;

-         податковий номер/серія та номер паспорта працівника;

-         код категорії застрахованої особи;

-         код підстави для обліку спец стажу.

Для їх виправлення потрібно одночасно подати:

-         титульний аркуш із переліком таблиць звіту;

-         таблицю з позначкою "скасовуючи" з помилковими даними за період, у якому виявлено помилку;

-         таблицю з позначкою "початкова" із правильними даними (п. 2 розділу V Порядку 435).

Подають тільки ті таблиці, в яких було допущено помилки. Але є нюанс у заповненні таблиць, якщо треба виправити дані одночасно за кількома працівниками:

-         у таблицях 5 і 7 – можна вказати одразу всіх осіб, за яких допущено помилки, і в скасовуючому, і в початковому звіті;

-         у таблиці 6 – за кожним працівником заповнюють окремі звіти (п. 2 розділу V Порядку 435).

Такий звіт не повинен містити таблицю 1 додатку 4. Не можна при формуванні та поданні скасовуючих документів вносити зміни в суми нарахованої заробітної плати (доходу) та у зв’язку з цим у нараховані суми ЄВ за звітний місяць.

   Виправлення даних про прийняття/звільнення та відображення спецстажу. Інформацію про прийняття, звільнення та спеціальний стаж працівника виправляють по-різному, залежно від того, якщо дані треба доповнити, скасувати, чи виправити.

Якщо в Таблиці 5 або 7  потрібно додати:

-         відомості про прийняття/звільнення працівників;

-         дату укладання/припинення цивільно-правового договору;

-         відомості про надання відпустки по вагітності та пологах чи по догляду за дитиною до трьох/шести років;

-         дані про працівника, який має право на спеціальний стаж.

У таких випадках разом зі звітом за поточний період подають звіт (титульний аркуш і відповідні таблиці) з необхідними даними за попередній період із типом документа "додаткова" (п. 4 розділу V Порядку 435).

Щоб скасувати відомості щодо працівника, який помилково потрапив у зазначені таблиці, подають "скасовуючий" звіт – титульний аркуш і таблицю 5 або 7, в якій вказують тільки зайвого працівника.

Якщо відомості виправляються, то подають: титульний аркуш, таблицю з позначкою "скасовуюча" з помилковими даними, таблицю з позначкою "початкова" із правильними даними. Зауваження: якщо подається за той самий звітний період таблиці зі статусами "скасовуюча" і "додаткова", кожна таблиця має бути з окремим титульним аркушем. Звіт з позначкою "додатковий" і "скасовуючий" не повинен містити Таблицю 1 Додатку 4.

 

 

                Заступник начальника  відділу адміністрування,

                               супроводження інформаційних систем,

                               електронних реєстрів та захисту інформації 

                               Афоніна Л.М.